13 december 2012

Daar ben ik weer

Hier ben ik dan weer eventjes
Het is alweer een tijhd geleden maar desondanks ben ik toch bezig gebleven.
Heb een hoop werk verzet zoals jullie wel zullen zien.
Eerst een handdoek voor Nick
 
 
Dan hebben we er ook nog een voor Manuêl. 

 
Op clubs doe ik mee aan de kerstexchange en daar heb ik een deurhanger voor gemaakt.
ik kreeg twee noors gebreide pannelappen kadeau retour.

 
En dan als laatste het Woezel en Pip project.

 
Ook die is nu af en het kwam goed uit.
 Hij krijgt een nieuwe kamer omdat er een zusje bijkomt in Februari.
Die zal mooi op zijn kamertje pronken. Verder heb ik nog iets leuks te melden.
Hier in Heerhugowaard is in het nieuwe wijkcentrum plaats voor allerlei handen hobbies.
Nu ben ik gevraagt om daar op vrijdagmorgen een borduurcursus te gaan geven.
Heb er zin in en ik hoop dat er veel aanmeldingen op komen.
Dus het wordt een goed jaar voor me hoop ik.
Ik ga er voor dat is zxeker.
 
Greetzzzzzzzzzzz
Jolanda
 



3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, en ook een eer, dat je cursus mag gaan geven!
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Jolanda, allemaal leuk nieuws! En wat gaaf les geven, net iets voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...