1 januari 2013

Gingerbread afghan



Als eerst wil ik iedereen een goed en creatief 2013 wensen.
Hopelijk heeft iedereen de feestdagen overleefd.
 Ik ben wel weer toe aan het normale leven.
Hoop dan ook weer snel mijn ritme terug te hebben gevonden.
Maar nu weer terug naar de realiteit
 
Hier zijn weer even een paar foto's van waar ik me mee bezig houd.
Ben begonnen aan een gingerbread afghan.
Dit is voor de cursus die ik ga starten.
Het is een voorbeeld van wat je kunt doen met de patroontjes die je hebt geborduurt.
Moest jullie natuurlijk even laten zien hoe hij gaat worden.

 
Dit is de eerste.
 

 
De tweede.
 
 
En de derde.
Nummer vier ben ik al meebezig, maar wilden hem pas laten zien als hij klaar is.
 
 
Natuurlijk is er dan ook nog een overzicht van hoe hij eruit gaat zien.
Het zijn 12 mannetjes en vrouwtjes en het patroon is van Zweigard.
Ik borduur hem met twee draadjes over een weefseldraad
Dat moest wel want als ik hem over twee draden zou borduren het patroontje niet in het blok zou passen.
Maar ik vindt hem wel schattig geworden.
 
Snel weer wat update's
 
Greetzzzzzzzzzzzzzz
Jolanda

2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...