15 september 2013

Mijn borduurgroep (cursus)

 Hier zijn wat foto's van de groep die bij mij op "cursus"zijn
Vindt het ook moeilijk te benoemen.
 Het is eigenlijk meer een groep met gezellige vrouwen die aan het handwerken zijn.
 


 
Dit zijn de foto's van Netty een dame van 85 die het gewoon gezellig vindt om lekker bezig te zijn
 
Dan een foto van Marion.
Die is een scooter aan het maken, die voor haar dochter wordt.
Zij heeft ook de vlinder gemaakt die ik al eerder heb geplaatst.
 
 

Voor haar ben ik ook bezig met de geboorte lap van Bart.
 
 
 En als laatste een paar foto's van de tafel die ik iedere week weer maak met de pakketjes en wat voorbeelden die ook gemaakt kunnen worden.
 
 
 
 
Ook de map met grotere pakketten een wat boorduurboekjes.
Het is een leuke club met vrouwen aan het worden.
 Zo nu en dan komen er weer een paar vrouwen bij of vallen er een enkele af.
 
Ga nu weer lekker aan de slag en ik wens jullie nog een fijne zondag en hopelijk een stralende herfstweek toe.
 
Greetzzzzzzzzzzzzzz
 
Jolanda
 
 
 


1 opmerking:

  1. Wat een moois allemaal, er wordt lekker door geborduurd zo te zien!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...