21 oktober 2013

daar zijn nog meer handdoeken.


Hier zijn nog even twee nieuwe handdoeken met een nieuwe rand erop
Het wordt een beetje eentonig, maar het is niet anders.
Op het ogenblik doe ik niet anders als randden borduren.
De rest blijft eigenlijk een beetje liggen.
Als eerst een bestelling voor een kleine dame.
 
 
Dan had ik belooft aan mijn oudste kleinzoon dat ik voor hem een handdoek
 zou maken van zijn favoriete speelkameraadjes.
Zoals je wel zult begrijpen zijn dat de Angry Birds.
 
 
Vanmorgen kwam hij binnen en was meteen verkocht.
Hij had hem zelfs om zich heengeslagen en riep dat hij een Angry Bird was.
 
Nu is de middelste van mij drie kleinkinderen aan de beurt.
Hij is gek van dieren en vooral van leeuwen en tijgers en zo.
Vooral Diego is het helemaal 
 .Zo als hij zegt een Papa leeuw en een Mama leeuw.
Dus leeuwen zullen het zijn.
Hij volgt snel.
Daarna is mijn kleindochter aan de beurt.
Die wil graag een Hello Kitty rand, nou daar heb ik genoeg van, dus ook die volgt snel.
Zoals je wel zult begrijpen, heb ik het na die laatste randen het er wel even mee gehad.
Dan ga ik de liggende projecten afmaken en dan hoop ik in het nieuwe jaar weer aan iets nieuws te kunnen beginnen.
 
Greetzzzzzzzzzzzzz
 
Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...