8 december 2013

November was een rare maand

Wilden nog even wat met jullie delen.
Deze mooie Perzische kater Lucky was mijn grootste vriend.
Op 22 november heb ik hem laten inslapen.
Hij was 16 jaar en erg dement.

 
Ik ga hem erg missen.
Omdat ik eigenlijk altijd thuis ben en voor mij nu een tijd aankomt waardoor ik soms tijden aan huis geluisterd ben.
Heb ik toch weer besloten om weer een kitten in huis te nemen.
Hier is hij.
Het is een kruising Maine Coon en zijn naam is Punky
 
 
Een dondersteen eerste klas. maar wel super aanhankelijk.
Ik denk dat wij wel grote vrienden gaan worden.
Ga het meemaken.
 
Greetzzzzzzzzzzzzz
 
Jolanda 
 
 

1 opmerking:

  1. Het beste wat je kon doen voor Lucky, maar het voelt altijd heel naar om zo'n beslissing te nemen. Heel veel sterkte.
    Punky is echt een schatje om te zien. Jullie gaan vast heel veel plezier hebben samen.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...