4 januari 2014

Randje per week.

Halloootjes
Hier is dan mijn eerste berichtje van het nieuwe jaar.
Heb een hoop goede voornemens in verband met het borduren.
Wil al mijn lopende projecten als het kan dit jaar afsluiten.
Nou weet ik dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken Ik heb namelijk zoveel projecten onder handen, maar ik ga het proberen.
 
Ook ga ik meedoen aan Randje per week.
Dit is een lapje met allemaal randjes.
Het zijn er 106 voor dit jaar en iedere Zaterdag wordt er een
geopenbaard op de blog van Randje per week.
 
 
De tekst heb ik er zelf opgemaakt,
omdat ik deze rand samen met de vrouwen op mijn borduurcursus ga maken.
Ze willen allemaal erg graag meedoen.
Het leek me leuk om er een jaarproject van te maken.
Zelf heb ik linnenband gekocht in de kleur stone
en dit zijn de kleuren waarmee ik die ga borduren.
 
 
Heb er zin in.
Hopelijk komt hij vandaag  en kan ik ook aan deze rand beginnen.
Natuurlijk post ik ook deze hier.
Dus voorlopig kun je iedere week een berichtje van me vinden.
Ook ga ik de foto laten zien van de cursus.
 
Wie weet vindt je het ook leuk en begin je zelf ook met dit project.
 
Greetzzzzzzzzzzzzzz
 
Jolanda
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...