7 januari 2012

Hello Kitty handdoek

Hier is dan weer even een foto van het laatste project.
De handdoek voor Anouk.


Een schatje al moet ik het zxelf zeggen.
Het was een heel gepuzzel. de letters zijn allemaal anders van hoogte.
Ik heb ze allemaal aangepast en nu passen ze precies op een rand.
En ik moet zeggen dat ze super zijn geworden.
Heb nog een paar letters te doen, maar die komen wel als ik ze nodig heb.
Ben nu weer volop met de afgan bezig en daar volgt snel weer een update van.
Ga nu lekker met mijn kleinzoon spelen.
Greetzzzzzzzzzzzzzzzzz
Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Jolanda.... wat is dit mooiiiii... mijn kleindochtertje heet ook Anouk!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er heel mooi uit, prachtig.

    mvg saramm1987

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...