14 januari 2012

Quilted Heart Garden Afghan

Hier is weert een update van de QHGA.
Heb van de week lekker zitten prikken en kijk hier het resultaat.


Blok 8 is af.

Geweldig al zeg ik het zelf.
In een paar dagen een hoop werk verzet.
Gisteren waren we aan het oppassen op onze oudste kleinzoon en toen ging het als een speer.
Alleen de tekst in het hart moest toen en dat heb ik net afgemaakt.
Onderwijl ben ik ook al begonnen aan blok 9.
Dan gaat het dak op het huisje en een stuk van het grote hart is dan aan de beurt.
Waarschijnlijk duurt dit wel een stuk langer hoor.
We zullen het zien.
De datum staat op de foto, dus dan kan ik het goed in de gaten houden.
Ga nu stoppen voor vandaag.
Zo meteen komen de andere kinderen en onze middelste kleinzoon.
Dan heb ik weinig tijd om te borduren.
Lekker met de kleine man spelen.
O, ja bedankt voor de lieve reacties op de berichtjes die ik plaats.
Tot snel.

Greetzzzzzzzzzzzzzzzz
Jolanda

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...